Het merk Utrecht wordt gebruikt om de stad én regio internationaal te profileren als ideale bestemming voor bedrijven, congressen en talent.

Utrecht Marketing is aanjager en werkt samen met lokale en regionale overheden, het bedrijfsleven, kennisinstellingen, de Regionale Ontwikkelingsmaatschappij Utrecht Region en het Utrecht International Center. Zo dragen wij bij aan het aantrekken en behouden van passende bedrijven, (kennis)evenementen en internationaal talent die een belangrijke bijdrage aan de economie en werkgelegenheid leveren. Het merkverhaal van Utrecht Region sluit naadloos aan op de propositie Gezond Stedelijk Leven van de stad Utrecht. De focus ligt op de sectoren Life Sciences & Health, Duurzaamheid & Innovatie en Digital (IT & Gaming)

Campagne: A reason to Cycle

Wie regio Utrecht écht wil leren kennen, hoeft maar één ding te doen. Op de fiets stappen. Zo kom je extra dichtbij de rijke historie, geniet je nog meer van natuur, kastelen en landgoederen en verken je over de grachten de bruisende steden het best. Fietsen zijn overal te huur, de fietspaden zijn van hoge kwaliteit en de routes zijn al uitgestippeld.

Voor deze campagne zijn een aantal fietsverhalen opgesteld die op verschillende manieren gebruikt kunnen worden. De B2B versies zijn bedoeld voor pers, journalisten, media en andere geïnteresseerden die meer willen weten over fietsen in de regio. de B2C verhalen zijn bedoeld voor gebruik in promotiemateriaal, social media, websites en dergelijke. De B2B en de B2C verhalen zijn hieronder te vinden in het Nederlands, Engels en Duits.

Wil je gebruik maken van de beelden uit de regio?

Naar de beeldbank

Download de fietsverhalen

Fietsverhaal B2B – Nederlands (PDF) Fietsverhaal B2B – Engels (PDF) Fietsverhaal B2B – Duits (PDF) Fietsverhaal B2C – Nederlands (PDF) Fietsverhaal B2C – Engels (PDF) Fietsverhaal B2C – Duits (PDF)